Jeg heter Rune. Går på studispesialiserende vg1 i Knarvik og syns det går helt greit, kamerater som går yrkesskole mobber meg for at jeg ikke vil få jobb før jeg er gammel og grå men bare vent sier no jeg. Jeg vet hva jeg holder på med angående skolegang, og hvilke muligheter jeg har senere ved og gå allmen i kombinasjon med realfag.
På fritiden spiller jeg fotball, kjører motocross og selvfølgelig kjører jeg Aprilia:D jobb er noe jeg godt kunne treng for å holde mine interesser vedlike, men har ikke klart og skaffe meg det enda.
I Mai kjøpte jeg en Aprilia rs 125 08 modell. Kjørte helt fra Bergen til Kongsberg for å hente den, gjett om jeg var glad når jeg endelig fikk festet blikket på den
Da jeg er vant til illsinte crossere, ble jeg utrolig skuffet over hvordan den gikk orginal. Jeg begynte med å sitte på gianelli effekt anlegg, da gikk den litt bedre men ikke godt nok. Når jeg satt på Rave 1 kom den seg betraktelig og jeg begynte og bli litt fornøyd. Men den hadde dårlig bunndrag og fjusket endel. Derfor bestilte jeg meg dellorto 34, da ble sykkelen mye bedre å kjøre. Dette er den beste oppgraderingen jeg har gjort

Midt i sommerferien rett før jeg skulle til Sogndal og ta lappen intensivt på en uke, klarte jeg selvfølgelig å ha en ulykke på crossen min (yzf250). Knakk leggen rett over. JA det var vondt !! ikke anbefalt. Men poenget er at leggen gror veldig sent og legene var ganske sikker på at lappen i år var glemmesak, jeg ble selvfølgeliig ganske oppgitt og var fast bestemt på og få lappen.
Jeg har knekt armen før, men da hadde jeg kun smerte i ett par dager. Men med leggen var det vondt i flere uker. Etter 8 uker fikk jeg av gipsen, foten var tynn som bare det og jeg kunne ikke gå på den, den bare datt sammen og jeg kjente at det stakk i bruddet når jeg lente meg på den. Men når jeg satt i rullestol og kompisene mine kom på lettsyklene sine ble jeg litt irritert.
Jeg begynte å gå på tur hver eneste dag med krykker, og 2 uker uker etter kunne jeg endelig gå sånn ca(haltet). Jeg ringte trafikkskolen og spurte om muligheter for å ta lappen på den lille tiden som var igjen. De mente jeg ville klare dette, og jeg slo til ! Dette var da rundt midten av september.
4 oktober reiste jeg opp til Sogndal, jeg hadde kun tatt en kjøretime og langkjøring, og følte meg ganske uforberedt. Men jeg fikk god opplæring og etter 7 kjøretimer + langkjøring var jeg Klar for oppkjøring 7 oktober. Helt ærlig var jeg ganske nervøs og det var utrolig herlig når sensoren sa at jeg hadde bestått
Gjort med sykkelen.
Rød rimtape
Dekktusj
Gitter i luftinntakene.
Røde barends (ikke på bildene)
Gianelli anlegg (lakket svart)
Dellorto 34.
Rave 1.
Powerfilter.
Heimemekka skiltoppheng.
Planer for sykkelen.
Gjort. Ikke gjort