Hei! I høst skjedde det noe veldig rart, eg kjørte heim med sykkelen min, hentet noe og skulle kjøre videre til ein kompis som bur 1 km vekke. Eg girte opp i 2 giret og gav full gass, så hørte eg eit knekk og motoren sloknet. Eg hadde tatt inn clutchen med ein gong motoren stoppet, og trillet litt.. Så stoppet eg sykkelen og skulle prøve å starte den igjen. Da gjekk motoren rundt ein gong, så låste alt seg heilt... Eg måtte tvinge giren i fri for å trille den ned til kompisen min, og da endte med at eg vart ståanes i garasjen hans å skru mens han såg på tv=P
Men det viste seg jo då at stempelet var blitt knust, og eg aner ikkje koffor... kan tenka meg at den forrige eigaren aldri hadde byttet stempel, sjølv om han sa han hadde da... Men Etter å ha byttet stempel, honet sylinderen og gjort alt heilt fint og strøkent, så var det klart for innkjøring...
Men det viste seg at sykkelen bare tikker oppover på tomgang, den har gått heilt opp i 100 grader før eg slår av tenningen eller ruser motoren, for da synker tempereturen igjen... Men det er ikkje skjønner er:
kjøring: 10 grader eller mer over det som var vanlig før ulykken
kjøring uten termostaten: 10-13 grader mindre enn normalt. (termostaten såg ut te å funka, me tok den av og såg om den utvidet seg i varmt vann...
med eller uten termostat tikker den opp i grader til eg gi gass eller slukker den...
Eg har 2 teori om ka som er feil, det er enten så mye rusk i kjølingsystemet at det går for treigt igjennom med ein liten kombi av at termostaten ikkje e heilt ok...
Eller, at det plastrevet som driver pannpumpen er slitt...
Nokken som har noen ideer?